čtvrtek 12. ledna 2017

Mixa recenze

Dnes se podívám na zoubek třem výrobkům od francouzské značky Mixa, které ráda používám.
Řeč bude o micelární vodě, krému na ruce a krému na obličej, které si v článku popíšeme podrobněji.



Mixa je, jak už bylo řečeno, značka založena roku 1924 ve Francii a původně se specializovala především na citlivou dětskou pokožku. Výrobky neobsahují dráždivé látky, jako jsou například parabeny, alkohol nebo barviva. Firma nakonec sortiment rozšířila i o kosmetiku pro dospělé s citlivou pokožkou, takže můžeme kolektivně zajásat my všichni, kterým nebyla nadělena bezchybná pleť. 
Co se mého názoru na tuto kosmetiku týče, tak veliké plus bych udělila za obaly, které jsou nejen pěkné (takové decentní a jemné, že z toho ta čistota úplně sálá), ale velice se mi líbí testy na pleť na zadní straně balení. Tam naleznete ve zkratce pár bodíků, na které jste tázáni, a podle kterých poznáte, zda-li je pro vaši pleť tento výrobek vhodný. Ale teď už k hodnocení jednotlivých výrobků. 

Anti-imperfection čistící voda 


Tato pleťová voda slibuje vyčištění a zmatnění pokožky, která je mastná, citlivá a má sklony k nedokonalostem. Dočišťuje pleť, stahuje póry, nevysušuje, ačkoliv redukuje lesk. Je bez alkoholu a parabenů, obsahuje zinek a hypoalergenní složení, je testovaná na citlivé pleti. 
Tak nějak tedy zní popis na obalu. Jak je tomu ve skutečnosti?

Tento přípravek mám fakt ráda a doma mám už asi páté balení. Předtím jsem používala růžovou a zelenou Biodermu, ale vzhledem k ceně a k tomu, jak dlouho vydržela, jsem se rozhodla zalovit v jiných vodách (a řekněme si to narovinu, alespoň pro mě nebyla růžová ani zelená Bioderma žádný zázrak, prostě obyč micelárka). 200 ml stojí okolo 100 - 130 Kč, což není žádná trága, vydrží mi zhruba dva, tři měsíce, a to se s ní celkově odličuji, nepoužívám ji jen na dočištění. Odličuje dobře, poradí si i s voděodolnou řasenkou a linkami, i když je potřeba trocha trpělivosti. Při odličování ale štípe do očí, takže není vhodná pro ženy s citlivýma očima, uživatelky kontaktních čoček atd. 
Co se týče stažení pórů, tak žádný zázrak, to ne, ale určitě malou šlužbu udělá (ovšem já nemám póry nijak zvlášť rozšířené, takže nemohu dost posoudit). Mohu souhlasit s tím, že nevysušuje a i s tím, že redukuje lesk. 
Nedá se říct, že by mě nějak zbavila černých teček (kdo by to čekal, že?), ale na případné pupínky je dobrá, celkově pomáhá redukovat jejich tvorbu. 
Má příjemnou, nevtíravou vůni. 
8/10


24hr Light Moisturising - pro normální až smíšenou pleť



Tento pleťový krém slibuje, že se při pravidelném používání zmírní lesk pleti, zároveň ale hydratuje, a to údajně celých 24 hodin. Pleť by měla být hebčí, hydratovaná a celkově hezčí. Má nemastné složení, a proto by neměl lepit, je vhodný do všech ročních období. Opět neobsahuje parabeny ani barviva. Obsahuje však silikony.

Já tento krém používám ráno jako hydrataci a zároveň podklad pod makeup. Poměrně rychle se vsákne, pleť je po něm opravdu na dotek příjemná a nelepí. Na internetu jsem četla zkušenosti některých žen s tím, že se drolí - to se mi zatím nestalo, a to mám již druhé balení a mohu říct, že jsem opravdu spokojená. Co se týče hlavního bodu, tedy hydratace, tak je fajn, používám ho i přes zimu,  kdy mám pleť sušší, než obvykle, a dokáže si s ní poradit celkem obstojně (se šupinkami si k mé smůle neporadí, ale to napraví peeling). Každopádně v případě suché kůže (v mém případě v okolí nosu) jsem zvyklá ho nanést ve větší vrstvě, pořádně vmasírovat a pod makeupem poté suchá místa nejdou tak vidět. Neucpává mi póry, nepodporuje tvorbu nedokonalostí, avšak kvůli silikonům by někomu póry ucpávat mohl. Za cenu okolo 150 Kč si myslím, že je takový lehčí nadprůměr, jsem s ním spokojená. Pro majitelky sušší nebo intolerantní pleti Mixa prodává další verze tohoto krému. (Jo a jako bonus mi fakt krásně voní.)
8/10

Multi Comfort výživný a hydratační krém na ruce



Hodí se pro suchou, praskající, drsnou a červenající se pokožku. Slibuje výraznou hydrataci citlivých zničených rukou, jejichž pokožka má tendenti pnout. Krém je obohacen o glyceryn a měl by vydržet na rukou až tři umytí. 

Původně byl pořízen pro mého bratra, když se mu na ruce udělalo suché místečko, ale nakonec jsem jej znárodnila já. Tedy ne že bych trpěla na praskající, červenající se ruce, ale teď v zimě je sušší mám a po prvním namazání jsem usoudila, že tohle by mohlo být to pravé. Opravdu, tento krém je pro mě takový malý zázrak, jelikož už po jednom namazání jsou ruce úžasně heboučké (což jsem otestovala hned na několika lidech, má kamarádka měla při doteku svých rukou po namazání druhé Vánoce). Trošku i chrání před zimou, nelepí. Vytkla bych mu jen to, že je mírně mastnější a trvá, než se vsákne, takže je podle mého nejlepší na noc (přes den z něj mám vždycky umatlaný displej na mobilu). Můžu doporučit i na nohy, které jsou bo něm taktéž hebké a hydratované. Má zajímavou, ale velmi jemnou vůni. Seženete ho za cenu asi 80 Kč. Je však srovnatelný s Cien krémem SOS, který stojí okolo 30 Kč, tudíž používám už jen Cien. 
9/10

Máte nějaké zkušenosti s kosmetikou Mixa? Co je váš nejoblíbenější produkt?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...