pondělí 30. listopadu 2015

Tipy na dárky pro muže i ženy

Za 24 dní je štědrý den a někteří z nás ještě nemají dárky. Možná, že patříte mezi ně.. Ona občas selže kreativita, a člověk najednou vůbec neví, co koupit (a věřte mi, že já to znám moc dobře). Letos jsem však poprvé opravdu vymyslela, co komu koupit (a poprvé mi to přijde přijatelné), schází mi jen dárek pro bráchu, ale hračkářství a Transformers to jistí.
Přináším vám tedy seznam věcí, které mi připadají jako fajn dárek.



DÁRKY PRO ŽENY, KAMARÁDKY NEBO MAMINKU..


  • Parfém - klasika, která neurazí. Naopak, pokud se člověku trefíte do vkusu, tak udělá nesmírnou radost. Schválně si zjistěte, čím se dotyčná ráda voní, po čem vůně nejčastěji voní a poté vybírejte podobný styl vůně. Nebo můžete koupit tu, kterou se voní, pokud ji má opravdu ráda, bude za další balení ráda. Já osobně zbožňuji Black opium, před dvěma měsíci jsem si k němu čuchnula v parfumérii a naprosto jsem se zamilovala, ta láska mě drží doteď, možná ještě víc, než předtím. Sice je to trochu těžší vůně, takže zvlášť v létě může být až otravná, ale alespoň teď na zimu je úžasná. Všechny vůně, které jsou na obrázku, mám odzkoušené a oblíbené, nejméně z nich mi ale voní Calvin Klein, přijde mi otravně nasládlý, i přes to je to ale jedna z vůní, které mám vcelku ráda. 
Zleva: Yves Saint Laurent - Black opium; Chloé Chloé; Issey Miyake - Pleats please; Armani Emporio She; Burberry London for women (2006); Calvin Klein - Euphoria
  • Kosmetika - taky klasika, u které se nedá moc šlápnout vedle. Prostě sázka na jistotu, možná ještě o trochu větší, než u parfému. Teď před Vánoci se v obchodech prodává spousta kosmetických sad od různých značek, ve kterých jsou třeba dva výrobky na vlasy a nějaký dáreček a podobně. Řekla bych, že je to celkem hezký a využitelný dárek. Dále můžete kupovat různé kosmetické pomůcky, štětce na líčení, houbičky na makeup atd. Fajn dárek je i lak na nehty, třeba v nějaké hezké sadě, nebo můžete pokoupit více laků, nějaké zdobení na nehty apod a poté je nějak hezky zabalit dohromady. Další hezký dárek je paleta očních stínů. Maminky jistě potěší i krémy různé hydratující krémy proti stárnutí (nějaká luxusní sada) - záleží ale na tom, jestli mají smysl pro humor a neurazí se. 
  • Šperk - co dát ženě lepšího, nežli šperk nebo luxusní parfém? Pěkným vkusným šperkem nic nezkazíte a určitě ženu potěšíte. Jen se musíte trefit do vkusu. Je lepší vysledovat, jestli nosí spíše výrazné nebo nevýrazné šperky, jestli spíše zlaté nebo stříbrné a jaký styl preferuje. Tím si pojistíte to, že se dárek bude líbit. 
  • Oblečení - záleží na tom, jestli dokážete dobře trefit velikost. Pokud ano, a víte, že vámi obdarovávaná má nějaký vysněný kousek oblečení, tak směle do toho. Určitě uděláte radost pěkným svetříkem nebo tričkem. 
  • Něco, co má dotyčná ráda - pokud víte, že vaše kamarádka má ráda třeba psy a ráda pije čaj, můžete jí koupit nějaký krásný veliký hrnek s pejsky. Nebo ho rovnou můžete nechat vyrobit, pokud má třeba dotyčná vlastního psa, opatřete si kvalitní fotku a nechte vyrobit hrnek s vlastním potiskem - originální a určitě potěší. Můžete taky nechat vyrobit na zakázku různá trička s vlastním potiskem a podobně. Nebo pokud něco sbírá, zjistěte, co má, a co ne, a dokupte do sbírky. 
  • Kniha - víte, že dotyčná ráda čte, můžete jí tedy pořídit knihu. Je ale dobré zjistit, jestli knihu, kterou chcete pořídit, náhodou už nemá. Pokud má ráda nějakou specifickou věc, pořiďte knihu, která se tomu tématu věnuje. Z knih pro dívky můžu doporučit sérii knih Selekce, Etiketa a špionáž nebo Hra lží (mám přečtené všechny a doporučuji!). Pro mámy nebo starší ženy jsou fajn nápad kuchařky (pokud rády vaří), knihy o domácnosti nebo aktivitách, které je baví. Moje mamka třeba miluje detektivky a sama si vždy o knihu řekne, takže většinou jen zaplatím. Pro ženy, které mají rády detektivky, doporučuji například knihy od spisovatele Jo Nesbo (toho moje máma žere:D)
  •  Drobnosti - například pro babičku jsem koupila levandulovou zahrádku v plechovce. Stačí ji rozdělat, vysypat obsah a zalít. Levandule krásně voní a určitě takovou drobností potěšíte. Nějaký vtipný dárek také může udělat radost, pokud vyberete dobře (mně se třeba strašně líbí hrníčky od Albi, které po nalití horké vody změní nápis).  Mamince také můžete koupit utěrku s citátem (také od Albi). 
  • Dárek vlastní výroby - pokud hezky kreslíte nebo rádi tvoříte, můžete se něco pokusit upaplat sami. Takový ručně vyrobený dárek od srdce dokáže opravdu potěšit. Mojí mamce třeba vždycky udělal strašnou radost hrnek (chodím do keramiky). Babičku zase kresba koní nebo mě a bráchy. Sice vám takový dárek zabere více času a dáte si s ním práci, ale o to hezčí je radost člověka, kterému jej dáte. 

DÁRKY PRO MUŽE, KAMARÁDY, PŘÍTELE NEBO TATÍNKA...

  • Parfém - stejně jako u ženy, i muži můžete darovat parfém. Sice asi neudělá takovou radost, jako něžnému pohlaví, ale i tak je to hezký dárek, který neurazí. Osobně mi nejvíc voní vůně značku Ferrari, Calvin Klein, Axe a Hugo Boss. Pokud vůni kupujete někomu, v jehož přítomnosti jste často (takže asi tátovi nebo příteli), měla by vůně vonět nejen jemu, ale i vám (ono kdyby vám smrděla přítelova voňavka, tak s ním asi nebudete tak rády). 
  • Šperk - nemyslím tím sadu náhrdelníku, náušnic a náramku od Swarowski, ale někteří muži rádi nosí třeba kožené náramky, křížek na krku atd atd. Můžete se inspirovat a něco podobného pořídit, ale je to docela riskantní, osobně bych se bála, že mě dotyčný pošle k šípku. 
  • Oblečení - svému miláčkovi můžete pořídit třeba mikinu nebo tričko, které patří do páru (viz obrázek). Stejně tak můžete takový dárek pořídit třeba rodičům. Také se mi líbí vtipná (tzv) Ego trička. Svému tátovi jsem na Vánoce jedno takové pořídila (tričko ve stylu supermana, místo S má však ve znaku T, pod ním nápis supertáta). 

  • Něco, co má dotyčný rád (stejně jako již výše zmíněné u žen). Ty odvážnější si pro partnera můžou připravit Vánoční překvapení ve formě sexy oblečku (a dál asi víte,.) :D
  • Kniha - tady je trochu těžší se jako dívka trefit do vkusu, mám přehled o všech románech a knížkách pro dívky, ale opravdu nevím, co bych měla koupit za knihu pro muže. Tátovi pravděpodobně nějakou technickou, ale asi bych si musela nechat poradit od mámy. Každopádně pokud víte, co vás táta/přítel/kdokoliv mužského pohlaví čte, tak směle do toho. Kniha je super dárek. 
  • Drobnosti - přívěšky se dvěma půlkami srdíčka, hrníček se společnou fotkou,... Jakákoliv pěkná drobnost, která se nějak pojí k vašemu vztahu, jistě udělá radost. 
  • Dárek vlastní výroby - jak již jsem zmínila u dárků pro ženy, vyráběla jsem dárky z keramiky. Tátovi jsem k narozeninám dala čtyřicet centimetrů dlouhou keramickou formuli, protože rád jezdí a kouká na formule (sice to nebylo k Vánocům, ale taky by to šlo.) 
Letos jsem spoustu dárků nakupovala na Albi ZDE, protože tam mají spoustu pěkných a zajímavých dárků, které, myslím, jsou docela využitelné. 
Doufám, že vám moje tipy alespoň trošičku pomohly. Co kupujete k Vánocům vy? Dáváte přednost drahým a kvalitním dárkům, které jsou nějak využitelné, nebo radši kupujete levnější "kravinky a blbůstky," které jsou sice pěkné, ale třeba méně využitelné a spíše na ozdobu? 

8 komentářů:

  1. Zajímavé tipy! :)
    Já letos dárky ještě moc nemám. Pro mamku už vím co, ale ještě to nemám koupené. Pro ségru a taťku koupím v primarku nějaké věci a pro ostatní ještě budu muset něco vymyslet :D DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase nevím, co pro bráchu, ale hračkářství to jistí :D celkově mám problém s dárky pro kluky.. :D

      Vymazat
  2. Já ráda kupuji dárky, které si myslím, že dáného člověka potěší. Nekupuju žádné kravinky, co se po rozbalení někam odloží a už se na ně nesáhne. Třeba kamarádka ráda pálí svíčky a vždycky mluvila o Yankee Candle, jsou ale docela drahé na to, aby si člověk kupoval jednu za druhou, tak jsem jí jednu koupila a měla z ní děsnou radost. Dostala jí ode mě loni a až teď jí vypálila, jak si jí šetřila :)
    HollyChicc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super.. Znám právě několik lidí, co radši kupují naprosté hovadiny (mezi ně patří i moje babička) a i když jim řeknu, co bych teda chtěla (pokud se zeptají), tak koupí něco hrozného.. :D

      Vymazat
  3. Dárky ještě kompletní nemám, schází mi nějaký opravdu originální nápad. No sama jsem zvědavá co vymyslím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, s originalitou mám, co se týče dárků, osobně docela dost problém..Tak hodně štěstí:D

      Vymazat
  4. Skvělý tipy:) já už mám spoustu dárků nakoupených, ale některé mi zatím chybí, tak možná využiju nějaký tvůj tip:)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. super tipy :) párové tričká a mikiny ma vôbec nenapadli, mohla som kúpiť sestre a jej priateľovi :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...