pátek 30. listopadu 2018

|Tipy na vánoční dárky|

Vánoce se pomalu, ale jistě hooodně rychle blíží a pokud jste jako já, a nakupujete dárky na poslední chvíli, tak by vám těchto pár tipů mohlo přijít vhod. Normálně jsem vždy měla nakoupeno dva měsíce dopředu, ale letos mám tři dárky, z toho jeden pro sebe (co už:D) a tak trochu nevím, jak stihnu dokoupit něco i pro ostatní.
...čtěte dál...



Všeobecké tipy jsou především knihy, oblíbená kosmetika, parfém, ...

Šperk nebo hodinky

Najdete ZDE, cena 1790 Kč

Najdete ZDE, cena 460 Kč
Najdete ZDE, cena 1090 Kč.
Najdete ZDE, cena 3390 Kč

My ženy máme kolikrát rády hezké a blyštivé věci. Proto jsou mým prvním tipem hodinky od JVD. Tato značka je česká a dělá naprosto boží šperky, má nepřeberné množství hodinek a já osobně bych si tam určitě vybrala (minimálně dvoje..nebo troje). Všimla jsem si, že letos jsou hodně trendy, takže s nimi určitě potěšíte. Já doma jedny mám dva roky a jsem s nimi velmi spokojená. Samozřejmě můžete zvolit jinou značku, to je na vás.
A co se mužů týče, pro spoustu z nich jsou hodinky odrazem jejich osobnosti (atd atd). No každopádně hodinkami nic nezkazíte, a ty od JVD mohou vypadat jak elegantně, tak sportovně, takže jistě pro svého tatínka, přítele nebo bratra každá žena něco vybere. Navíc nabízí hodinky ve spoustě cenových kategoriích, můžete pořídit hezké jak za dva tisíce, tak třeba za padesát, takže si vybere každý.

Instantní fotoaparát 
Najdete ZDE, cena 1799 Kč
Tyhle foťáky teď zažívají comeback a jsou prostě boží! Mají skvělý koncept, protože co je lepšího, než zachytit okamžik na fotku, která okamžitě vyjede se všemi dokonalostmi a nedokonalostmi. Fotky z Instaxů a Polaroidů nejsou perfektní a to je prostě perfektní! Protože každá fotka má svoje kouzlo, každá fotka je originál.
Instax vyrábí strašnou spoustu typů těchto foťáků, ty dražší mají displej, mohou být instantní i digitální zároveň, natáčet videa, ...
Já mám Instax mini 9 a jsem hrozně spokojená, fakt ho zbožňuju (přítel mi ho koupil k narozeninám na zkoušku s tím, že když ho využiju, tak třeba jednou bude i dražší a lepší..:D). Nemůžu se dočkat, až s ním budu fotit na Silvestra.
Filmy jsou sice dražší, ale kvůli vší té chemii a procesu, díky kterému z nich vznikne fotka, se není čemu divit. A já osobně za to ty peníze ráda dám. 

Teplé vlněné/pletené ponožky a další teplé věcičky
Najdete ZDE, cena 130 Kč

Najdete ZDE, cena 299 Kč
Najdete ZDE, cena 849

Kor v zimě se takový dáreček hodí, i když měkkouše prý nemá nikdo rád, tak pár stylových pořádně teplých ponožek udělá určitě velkou radost. A zvířátkové overaly teď taky frčí, jsou příjemné, teplé a měkké. No kdo by v té zimě odolal navlíct se do něčeho takového? :D
I muži jistě ocení teplé a příjemné ponožky na doma, jednorožčí overal už asi méně.

Welness, zážítkové pobyty, degustace vín, ...
Tohle se hodí pro obě pohlaví. Partner jistě nepohrdne společným odpočinkovým víkendem ve vířivce. Ty odvážnější mohou zakoupit třeba jízdu s Ferrari, skok padákem apod. 

Nahřívací plyšák a další super věcičky na Albi.cz
Najdete ZDE, cena 404 Kč
Ten jednorožec je prostě úplně boží a vím o několika lidech, kterým by udělal velkou radost (včetně mě:D). Pokud máte kamarádku nebo sestru, která má tyhle roztomilý a docela praktický plyšový zvířátka ráda, tak nešlápnete vedle. Albi má plno dalších zvířátek, třeba sovy, ovečky, ... 
Najdete ZDE, cena 269 Kč

Najdete ZDE, cena 179 Kč

Kromě toho tam najdete i tyhle hrníčky, spoustu druhů s vtipnými nápisy. Mají jich několik řad a jsou jak pro muže, tak pro ženy.

Najdete ZDE, cena 89 Kč
I takové drobnosti mohou potěšit, moje mamka kdysi dostala ode mě přesně tuhle utěrku a byla nadšená. Má hezký potisk a dobře saje, takže je i praktická, ne jen na ozdobu. 

Najdete ZDE, cena 179 Kč
V dnešní době je hodně trendy (a dost eco friendly) nosil látkové tašky. Tyhle jsou skládací, takže nezaberou tolik prostoru v kabelce a určitě jimi uděláte radost. A zároveň ušetříte přírodu. 

Najdete ZDE, cena 69 Kč 
Tyhle receptáře se mi hrozně líbí a přijdou mi jako super dárek pro babičku nebo maminku, které si rády zapisují oblíbené recepty. Mají krásný design a jsou prostě super. 

Termohrnek
Najdete v kamenných prodejnách Starbucks nebo na Ebay

Termohrnek je v zimě téměř nutnost. Je potřeba, aby zvládal perfektně dvě věci - udržel teplé pití a nevytékal. S čistým svědomím mohu doporučit hrnek od Starbucks, který si chválí velká spousta lidí, opravdu neprotéká. Navíc mají spoustu druhů.

Manboxeo 
Najdete ZDE, cena 1799 Kč

Takový tip na dáreček pro muže. Ať už tatínka, partnera, dědečka nebo bratra. Manboxeo dělá boxy, které si muž musí vypáčit přiloženým páčidlem, v boxu pak najde piva, dobroty nebo třeba alkohol, také mají bedny pro "fitkaře", rybáře nebo třeba "kafaře". Tato firma nabízí spoustu různých boxů. Co se kvality týče, někteří ji vychvalují, jiní už méně. Každopádně nepozdává-li se vám kvalita, můžete takový dárkový box vyrobit sami, určitě to vyjde levněji. Nápad na dárek je to ale bezpochyby super, protože chlapi mají jídlo, jak je známo, v oblibě. A i pro ženy tam najdete bednu - čokoládovou. 

No, a tím se moje tipy asi vyčerpaly. Každopádně vám všem přeju šťastnou ruku při nákupu dárečků pro své milované. 
Máte už dárky? Co kupujete?

5 komentářů:

  1. Já pro přítele třeba tentokrát mám mnoho, co bych mu dala, ale vše nemůžu. :D Ale rpo zbytek rodiny netuším. Jinak super tipy, které přecijen potěší a rozhodně jsou i praktické! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě pro přítele napadá spousta věcí, ale finanční situace mi nedovoluje pořídit vše :D

      Vymazat
  2. Vánočních dárků je opravdu spousty a je to super, mít z čeho vybírat :-) Někdy je těžké najít něco, co by se danému člověku mohlo líbit, ale přeci jenom...když člověk poslouchá, co si druhý přeje, nebo si všimne (já si třeba dneska při nákupu s neoficiálním tchánem všimla, že by potřeboval přepravku na nákup) co potřebuje, pak jdou dárky sami. :-)

    http://happi-er.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, sama se snažím během roku lidem, který mám ráda, naslouchat, abych věděla, po čem touží a pokukují, co by se jim hodilo a tak..abych pak věděla, co jim koupit :D

      Vymazat
  3. Ahoj všem holkám, klukům dětem. Díky moc za tyto tipy na vánoční dárky. Vánoce sice ještě neklepou na dveře, ale na utrácí peněz není nikdy pozdě. Právě proto píšu tento komentář. Ráda bych, abyste i vy ušetřili své korunky. Když budete nakupovat online, mrkněte, jestli na https://slevovykupon.net nemají spolupráci s vaším eshopem. Jako rodina vždy mrkáme prvně tam.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...