úterý 22. března 2022

||NÁKUPY|| NOTINO BŘEZEN 2022

Potřebovala jsem na Notinu objednat novou řasenku a pudr a jak už je mým zvykem, procházela jsem všechy kategorie a do košíku mi při toulkách na Notinu naskákalo víc věcí, než jsem chtěla. A když jsem zjistila, že mají zlevněnou většinu plátýnkových masek, na které jsem přímo úchylná, musela jsem slevu využít. 


Nakonec se z toho vyklubal celkem velký nákup, každopádně mám aspoň hezké zásoby, a to je důležité. Plátýnkovky totiž zařazuji do své rutiny 1-2x týdně vždy po použití AHA+BHA kyselin. Je to pro mě vždy příjemný večerní relax, ideálně s vínečkem, dobrým seriálem a třeba i něčím na zub.

PÉČE O NOHY

Půjdeme na to odspoda.
Už delší dobu jsem chtěla vyzkoušet exfoliační ponožky, slyšela jsem na ně samou chválu, a zrovna byly v akci ty od L'biotica. Exfoliační ponožky se nechávají působit hodinu a půl až dvě hodiny, po cca týdnu se chodidla začnou olupovat a výsledkem je krásně hebká kůže - tak jsem zvědavá! 
Foot balzám od Ziaji jsem vzala jako takovou péči před spaním, stejně jako salicylový lůj od Regina original, jsem zvědavá, co bude lepší. Také jsem vzala pilník na chodidla od Gabriella Salvete, tento typ mám nejraději. 

VŠE MOŽNÉ NA PLEŤ


Oblíbila jsem si na úpravu obočí žiletky, tyhle jsou od Wilkinson, je to s nimi rychlejší než s pinzetou. Používám je na celý obličej, dobře se mi pak aplikuje mejkap a vypadá mnohem líp. All about matt! od Essence je moje stálice, miluju ten pudr. Stejně tak je moje stálice řasenka Lash sensational, ještě jsem nenašla lepší. Sérum od Delia na řasy a obočí jsem si pořizovala v prosinci, kdy jsem sundala umělé řasy a vypadala jsem jako opelichané kuře, sérum mi dost pomohlo. Není to sice žádný mega zázrak, každopádně v akci za stovku - no neber to - řasy po něm rostou hezky, jen to není nic kouzelného jako třeba Hairplus. Vzoreček od Garnier jsem dostala k objednávce jako dárek.

MASKY MASKY MASKY!


Několik jich je od Skin79, nikdy jsem od této značky masky neměla, ale byly v akci a slyšela jsem na ně chválu. Vzala jsem dvě zvířátkové - ty jsem musela mít, konkrétně hydratační a zklidňující Animal For Angry Cat a vysoce hydratační a vyživující Animal For Dry Monkey. Dále jsem vzala dvě revitalizační Fresh Garden Snail, jednu vyživující Snail The Honeyful, hydratační Fresh Garden Glacial Water, a hydratační Snail The Waterful


Dále jsem koupila dvě masky od Gabriella Salvete, Face Mask Coenzyme Q10 je jediná neplátýnková maska, co jsem brala, a je revitalizační a proti vráskám (protože prevence je důležitá!), druhá je hydratační  kokosová. Od Holika Holika kupuju masky často, vyzkoušela jsem jich hodně a mám je ráda, tentokrát jsem vzala jen jednu, a to vysoce hydratační a vyživující Pure Essence Shea Butter. Od Missha jsem vzala čistící a osvěžující šnečí masku


Který z produktů vás zaujal nejvíc? Taky milujete plátýnkovky?

12 komentářů:

  1. Tak masek jsi si fakt pořidila docela slušnou hromádku. Já minulý měsíc taky nakupovala masky - ve slevě v Rossmannovi.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty masky jsou naprosto boží! Miluji masku i na nohy i na obličej. Zrovna včera jsem si jednu dělala :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já vůbec na takovou kosmetiku nejsem :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji kokosové masky! zavřu oči a přijdu si jak u moře (často totiž používám kokosové sprchové gely a pěny :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý nákup! :) Ja som už textilné masky na pleť nemali dlhú dobu a už dlhšie uvažujem, že by som si nejaké kúpila do zásoby :) Na ten púder od Essence som už počula veľa pozitívneho, tak som zvedavá, ako ti bude vyhovovať :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  6. Ty masky na pleť tiše závidím, pořád bych zkoušela nové a nové! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nějakou masku bych si ráda pořídila. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za tip na žiletky od Wilkinson. ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky jsem v březnu nakupovala na Notinu, ale snažila jsem se většině kategorií vyhnout, abych nekupovala něco, co nepotřebuju, i tak ale toho v košíku skončilo víc, než jsem plánovala :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Nakonec se z toho vyklubal pěkný nákup 😀🙈. O žiletkách na obočí jsem ještě neslyšela, ty musím omrknout!

    OdpovědětVymazat
  11. Po tých žiletkách som už pozerala ale ešte som nenabrala odvahu si ich kúpiť. Asi budem musieť.


    DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  12. To moc dobře znám, chci koupit jen něco a za chvíli je plný košík :D Produkty na nohy si budu muset před létem také pořídit, tak se mrknu na ty, co jsi koupila, určitě se budou hodit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...