úterý 8. března 2022

||NÁKUPY|| PŘECHOD NA KOMPLEXNÍ HAIRCARE OLAPLEX+KÉRASTASE

Mívala jsem nádherné vlasy, husté, zdravé, dlouhé. Odbarvování, a to hlavně u špatných kadeřníků, mi je ale zničilo natolik, že se posledních pár let točím v kolotoči vlasy narostou-opadávají konečky-z vlasů je myší ocásek-ostříhám se. A už mě to vážně začalo deptat, navíc jsem je měla poslední dobou mdlé, bez života, jemné, byla jsem nespokojená. 
A tak jsem objednala Olaplexovou péči, vychvalované sérum od Kérastase a po letech jsem se rozhodla stát se brunetou a dát vlasům oddych od odbarvování a oslabování. 

Olaplex jsem pořídila z oficiálních stránek, kde měli zrovna hezkou akci na sady, takže mě vše vyšlo na tři tisíce. Což je pálka, ale bez setů v sadě bych utratila ještě o další skoro dva tisíce víc. Kromě masky mám všechny produkty s tím, že jsem si nastudovala, co kdy používat a už dva týdný jejich produkty používám, takže se s vámi podělím i o začáteční dojmy. 

N°0 & N°3


Údajný must have, N°0 Bond building hair treatment je intenzivní regenerační posilovač ve formě vodičky, která připravuje vlasy na aplikaci N°3, je to tedy dvoukrokové ošetření, které opravuje poškozené disulfidové můstky ve vlasech a posiluje vlasovou strukturu. Vodička se nanáší na suché vlasy po celé délce tak, aby byly vlasy mokré, poté se pročeše a nechá se 10 minut působit. Vodička by měla vydržet na 3-6 aplikací. 
N°3 Hair perfector je krémový přípravek, který se po 10 minutách působení N°0 nanáší na vlasy, pročeše se a společně se oba produkty nechají působit minimálně 30 minut, ideálně alespoň hodinu, někdo nechává i celý den. Já balila vlasy do igelitu, aby byly pěkně v teple a nechala jsem dvě a půl hodiny. Poté se smývá klasicky šamponem, následuje kondicioner.
Tato péče tedy obnovuje vlasová vlákna, vyživuje, hydratuje a celkově pečuje. Měla by se používat cca jednou za dva týdny. 
Já kúru zkoušela zatím jednou a vlasy byly hezčí, lesklejší, příjemnější na dotyk, takže jsem zvědavá, co udělá třeba po půl roce používání.

N°4 & N°5


N°4 je hydratační šampon, který opravuje vlasy poškozené teplem a barvením, slibuje eliminaci elektrizování, což zajišťuje hydratační složka, dále krepatění a pomáhá udržet barvu. Šampon je velice silně koncentrovaný, takže do stačí maličké množství (třeba ve velikosti koruny), dá se krásně rozpěnit ve dlaních a napění celou hlavu. Takže doufám, že dlouho vydrží. Vlasy jsou po něm hezké, lesklé.
N°5 Obnovující kondicioner posiluje a regeneruje poškozené vlasy, usnadňuje rozčesávání, zamezuje krepatění a elektrizování a dodává vlasům lesk. Také ho stačí menší množství, vlasy jsou opravdu hezky lesklé a nejsou zacuchané.
Oba produkty mají zajímavou, specifickou vůni. 

N°6 & N°7


N°6 Bond smoother je stylingový krém, který zajišťuje termoochranu, zkracuje dobu vysoušení vlasů, hydratuje, dodává lesk, uhlazuje, předchází krepatění, regeneruje poškozené vlasy a slibuje, že vlasy nezatíží. 
Za sebe bych doporučila produkt aplikovat pouze do délek, když jsem ho dala blíž k hlavě, vlasy se rychleji zmastily. Jinak je ale skvělý, vlasy se opravdu foukají kratší dobu, hezky voní, má příjemnou texturu, stačí ho málo, vlasy opravdu nezatěžuje, jsou po něm nadýchané a hebké. 
N°7 Bonding oil slibuje vlasům lesk, obnovení poškozených vláken, eliminace třepících se konečků a hlavně ochranu před teplem až do 230°C. 
Olejíček moc hezky voní, stačí ho do konečků jen dvě tři kapky, vlasy nemastí, rychle se vsakuje. Co se účinku na konečky týče, myslím, že takto brzo to nejde posoudit. Termoochrana je určitě super, ale myslím, že by byla potřeba používt mnohem větší možství produktu, i když jeho použitím před úpravou vlasů určitě nic nezkazíte ani tak.

KÉRASTASE NUTRITIVE 8H MAGIC NIGHT SERUM 


Tohle sérum mají holky v Haircare skupině na facebooku jako svatý grál. Je vhodné pro všechny typy vlasů, zejména ty poškozené. Aplikuje se na noc, kdy po dobu osmi hodin hydratuje vlasové vlákno, dodává přirozený lesk, vlasy se lépe rozčesávají a jsou hebké na dotek. Obsahuje výtažek z kořenu kosatce a řadu vitamínů včetně vitamínu E, který dodává sametový vzhled.
Používám ho dva týdny ráno i večer, naprosto dokonale voní, má krémovou konzisteci, vlasy vůbec nemastí, rychle se vstřebává. Vlasy jsou díky němu opravdu krásně hezké, lesklé, přijde mi, že mám trošku lepší konečky, na jejichž třepení hodně trpím.
Zatím jsem tedy s tímto sérem moc spokojená a jsem zvědavá, co udělá s vlasy za dalších pár měsíců používání. Na Notinu je teď v akci jen za 795 Kč.


Zkoušeli jste některý z těchto produktů? Co vás zaujalo nejvíc? Máte nějaký svůj zlatý grál na vlasy?

14 komentářů:

  1. O značce Olaplex slýchám čím dál častěji, sama jsem ale zatím nic nezkoušela, i když je mi značka celkem sympatická.
    To sérum také vypadá dobře, líbí se mi i balení a jestli splňuje, co slibuje, tak opravdu holy grail. Nepomáhá také na statickou elektřinu? S tím mám ohledně vlasů největší problém :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, sérum má boží balení. A zatím jsem fakt spokojená. Elektrizování vlasů způsobuje prý jejich dehydratace, takže cokoliv hydratačního by Ti mělo pomoct, i tohle sérum je hydratční, takže teoreticky by pomoct mohlo, ale osobní zkušenost nemám:)

      Vymazat
  2. Po přečtení článku jsem běžela hledat na FB danou skupinu, abych se do ní přidala 🙈😅. Stihla jsem už přečíst pár příspěvků - rady, tipy a i nějaké recenze na dané produkty. Mohu říct, že konečně nějaká smysluplná skupinka, která dává opravdu smysl a jsem moc ráda, že jsi ji tady zmínila 🙂. Holky tam hodně psaly o značce Olaplex a KÉRASTASE 🙂. Já sama by se ráda taky více chtěla věnovat svým vlasům.. Láká mě i vyzkoušet nějaké produkty od Welly, ale pak si vždy řeknu zda to nejsou jen vyhozené peníze.. 😕 protože si vždy řeknu, že na prvním místě je hlavně genetika... Moje vlasy jsou takové bez života mi přijdou.. občas nějaké vypadávají a taky se mi třepí konečky. Hlavně mi vydrží jen tak 1-2 dny "hezké" a pak je musím umýt.. 😀. Takže opravdu děkuju za tip na skupinku ❤.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem hrozně ráda! Holky tomu tam fakt rozumí a je to přínosná skupinka.
      Wella je za mě taky super, dlouho jsem ji používala:) Samozřejmě genetika to hodně ovlivňuje, ale správná péče podle mě dokáže dělat zázraky, kor když věříš, že pomůže.
      Mám vážně radost❤

      Vymazat
  3. Kérastase je jedna z kvalitnějších značek, kterou bych také ráda vyzkoušela. Slyším na produkty jen samou chválu. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě od nich mám v plánu vyzkoušet i něco víc zatím jsem moc spokojená:)

      Vymazat
  4. Značku vůbec neznám, ale já jsem celkem neandrtálec co se týče kosmetiky :D :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Znám minimálně dvě kamarádky, kterým Olaplex zachránil vlasy po spálení od kadeřnic při obarvování. Takže držím palce, aby to pomohlo i tobě. :) Mě vlasy celkově moc dlouhé nerostou a to už jsem zkoušela různé doplňky stravy, šampony atd. Plno peněz v tom a stejně vlasy vždycky max po prsa a delší ani náhodou. :D Tak už jsem se s tím nějak smířila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, doufám, že mi to fakt pomůže a bude to takový malý zázrak :D
      Já právě taky do těch vlasů cpu už léta peníze a furt nic.

      Vymazat
  6. Značku vůbec neznám :) Vlasy jsem nikdy nebarvila, maximálně je stříhala, takže si myslím, že nijak v hrozné kondici nejsou :) Doufám, že pak sepíšeš i nějakou celkovou recenzi, třeba za půl roku, jak se tvé vlasy změnily :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě mám v plánu po nějaké době sepsat shrnutí:)

      Vymazat
  7. O Olaplexu jsem už hodnekrat slyšela, jistě je skvělým pomocníkem. Roky jsem si dělala melíry, odbarvovala a byla blondýna, ale také si teď dávám pauzu a nechám vlasy, aby si odpočinuly. Proto si teď nechávám svoji přírodní barvu. 💗

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je škoda, že odbarvování tak ničí vlasy, milovala jsem na sobě tu blond. Ale zdravé vlasy jsou zdravé vlasy:)

      Vymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...