úterý 21. srpna 2018

||RECEPT|| LETNÍ RAJČATOVÉ MŇAM RIZOTO

Protože nám teď dozrávají rajčata, a vsadím se, že nejsme jediní, pořád vymýšlím, jak je ještě spotřebovat. Miluju rajčata, takže je jím k většině jídel. A před pár dny nám sousedi donesli další rajčata, protože neví, co s nimi. No, a já byla v koncích.

Zrovna den nato jsem přemýšlela, co fakt rychlýho a nenáročnýho udělat, abych nás tím zasytila a bylo to dobrý. A tak jsem vzala rajčata a šla kuchtit.

...čtěte dál...




Co potřebujete..?
  • Rajčata (čím víc, tím líp - já jich dala asi osm) nakrájená na kostičky
  • Rýže (nejlepší je hnědá rýže kvůli obsahu živin, ale já měla jen bílou dlouhozrnnou)
  • Jedna střední cibule
  • Dva stroužky česneku (nebo tři, nebo čtyři...jak to máte rádi) 
  • Olivový olej (panenský) 
  • Bazalka a pár rajčátek na ozdobení 
  • Sůl a pepř

A teď mega jednoduchej postup...
Dáte do mírně osolené vařící vody rýži (vody:rýže = 2:1 - na hrneček rýže dva hrnečký vody), mezitím rozpálíte na pánvi trošku oleje a hodíte tam nadrobno nakrájenou cibuli (nebo nahrubo, já to mám tak půl napůl, protože v půlce krájení obvykle začínám brečet a pak se snažím to co nejrychleji nakrájet). Jakmile cibule začne trošku chytat barvu, přihodíte utřený česnek. Počkáte ještě chviličku, až to začně vonět, a přidáte nakrájená rajčata, která jste předtím posolili, aby pustila víc vody (na té vodě to na pánvi děláte). Až se dovaří rýže, hodíte ji na pánev k rajčatům, zamícháte a podle chuti dosolíte a dopepříte. 
A je hotovo! Dobrou chuť přeju! 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...