úterý 9. července 2019

||DENÍK JÍDLA|| KVĚTEN 2019

Tak bych řekla, že jsem s těmi články celkem dost pozadu (a mrzí mě to, fakt!). Dnes jsem se konečně dokopala k tomu, abych si po dvou týdnech zapnula počítač a dala si (zase) předsevzetí, že se pokusím víc psát články, protože mě blogování opravdu baví. Jen nebyl čas. A možná ani chuť.
Zdroj: Pinterest

Snídaně 2. května, naše oblíbené topinky s česnekovým máslem.

2. května - moje obvyklé jídlo - kuřecí kousky s kečupovou omáčkou (jsem to ale kuchtík), tentokrát ozvláštněné o salát s kyselou zálivkou.

4. května, mamčini utopenci se konečně "douleželi". Mňam :D

5. května jsme měli s přítelem výročí a vyrazili jsme s mojí mamkou a bráchou do Ikea mrknout na nějaké věci do nového bydlení - a pořídili jsme první výbavu - koše! :D

Pak jsme zašli na výroční večeři. Já si dala prkno s vepřovým masem, bohužel vypadalo líp, než chutnalo.

Přítel si dal gyros, no, zase si vybral líp.

6. května, zdravá snídaně, to jsem ještě cvičila.. :D

6. května jsme s kamarádkou po dlouhé době zašly na čajík (a kafe). 

Tortilly 8. května

A do práce samozřejmě zbytky :D 9. května

11. května - taky milujete rozpíkací bagety? Já moc!

Oběd téhož dne, dělala mamka.. Je to poznat, ne?:D

A samozřejmě se musím pochlubit svojí limčou, žejo. Od doby, co bydlíme v domě, mě baví dělat limonády - pro ingredience stačí skočit před dům.

15. května, mug cake a arašídový máslo. Mňam.

Salát od maminky. 16. května.

A večeře 16. května.

17. května opět doma. Taky máte rádi tady tyhle fazole? Já bych se jich mohla ujíst. 

18. května, chutnalo to líp, než vypadalo:D

A opět topinky, mňam mňam. 19. května.

Dělala jsem poprvé kuskus, docela se dal jíst:D 19. května

Domácí hovězí od mamky, 20. května

A sváča od dědy 21. května

23. května, tyhle rohlíky z Globusu miluju!

Maminčina úžasná rajská. Fakt bych chtěla umět některý věci tak, jako je umí ona:D 24. května

Moje hatla-patla těstoviny do práce 29. května.

Opět topinky:D Stejný den.

A další den zase topinky:D 30. května

A dezertík 30. května, ten byl boží. 

Nu, a tím tak nějak můj deník jídla za květen 2019 končí. 
Jak se vám líbil?

17 komentářů:

  1. Skvělá inspirace! :) Hned jsem dostala chuť na tortillu a domácí limonádu ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju články s jídlem! :D
    Jíme dost podobně - taky miluju fazole, tortily, rozpékané bulky, hermelín..
    ale dost mě zaujaly ty kuřecí kousky v kečupové omáčce! Jak je děláš? Nemohla bys mi prosím třeba na instagram nebo na mail poslat recept? <3 Fakt bych ti byla moc vděčná!

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mám radost:) popravdě jsem přemýšlela, že bych na blog hodila recept.. Tak tu ještě tento týden přibude:)

      Vymazat
  3. Zatraceně, články o jídle miluju a nenávidím zároveň. :D Většinou projíždím blogy večer, kdy už se mi do vaření vůbec nechce. Ale na druhou stranu mě to inspiruje do vaření na další den. :) Takže děkuji. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii♥ No, mám to podobně, vždycky na mě vyskočí nějaká fotka na instagramu - nejčastěji, když mám hlad.. :D

      Vymazat
  4. Miluju se dívat na fotky s jídlem :-) jsem vegetarián, takže hodně jídel pro mě není, ale musím doma vařit pro přítele, který masozřavec je, takže sbírám inspiraci, kde se dá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu... Taky jsem ještě před půl rokem byla (celkem pět let), ale na podzim mi vygradovaly zdravotní obtíže a už jsem byla fakt zoufalá, tak jsem zase začala (ale z nejezení masa to přímo nebylo). Každopádně vegetariánský vaření mě bavilo,všchni měli rádi moje sojové nudličky:D

      Vymazat
  5. mňam! dala by som si dezertík :D držím palce s písaním článkov :)

    OdpovědětVymazat
  6. To si mi narobila teda poriadne chute! Ikea má veľmi dobré jedlá, od vtedy ako som sa viac zamerala na vegetariánsku stravu, milujem ich vege hot-dogy :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jejich vege hotdog jsem chtěla zkusit, ale měli zrovna vyprodáno :/ Za ty prachy, no neber to!:D

      Vymazat
  7. Samé mňamky, vypadá to všechno super a hned bych si něco dala! :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Taky blogování miluji, ale nebyl čas ani chuť... a nutit se nechci, ono se to zas vrátí :) Každopádně bych vše snědla, vypadá to úžasně a já mám zrovna hlad :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak:) Já když už si k tomu sednu, tak mě to fakt baví... Jen si k tomu sednout, no :D

      Vymazat
  9. Ahojky,
    super inspirace, jen jsem to asi neměla číst před spaním, mám teď chutě:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...