neděle 21. července 2019

||OUTFIT|| ŠATY Z POŠTOVNÉ ZDARMA

Krásnou neděli přeji. 
Už dlouho se chystám napsat tento článek, ale dokopala jsem se k němu asi až po měsíci od chvíle, kdy mi šaty přišly. Šaty jsou, jak je v nadpisu zmíněno, ze stránky Poštovné zdarma (KLIK), která mi šaty věnovala zdarma výměnou za recenzi. Tak jdeme na to.

Na šaty jsem čekala cca 3 týdny, což nevadilo, pokud není produkt v kategorii Skladovka, tak jde (nejspíš, pokud si pamatuju zemi odeslání správně) z Číny, proto to stejně, jako třeba z Ali trvá. 
Menší zklamání přišlo ve chvíli, kdy jsem balíček rozdělala, čekaly na mě v něm totiž jiné šaty, respektive mi byl poslán jiný vzor, než jsem si objednala. 
No, nevadí. Zkusila jsem napsat do eshopu, který mi mile nabídl, ať balík odešlu zpět na jejich adresu, ale nechtělo se mi zbytečně lítat na poštu, protože i tyto šaty mi přišly po nějaké chvilce vlastně hezké. (Ale tamty byly hezčí, víc podle mého vkusu). 


Šaty jsou dobře střižené a nezařezávají se mi do ramenou ani do podpaží. Jsou nabrané kousek nad pasem a na mých 170 cm jsou vcelku ideálně dlouhé-krátké (respektive pokud se nepředkláním, tak mi z nich neleze zadek). :D Jen tím, jak jsou jakoby ,,nabírané" tak dělají trošku neplechu na zádech (na první fotce to jde myslím dobře vidět).

Co se materiálu týče, jsou ze 100% polyesteru, to znamená, že ve větším vedru se na pokožku celkem lepí a neodvádí moc dobře pot (nečekaně), každopádně do momentálního počasí, když je venku okolo 25°C, jsou ideální. Pokud byste je pořizovali, tak pozor na praní, polyester nesnáší moc dobře vysoké teploty, já peru na 40°C a všechno oblečení z těchto umělých materiálů to vždy v pohodě přežilo.
Selfíčko nesmí chybět... :D
S šaty i se stránkou jsem (až na chybičku ve vzoru) spokojená. Rozhodně jsou na léto fajn a budu je nosit i dál:) 

Znáte stránku Poštovné zdarma? Líbí se vám tyto šaty?

20 komentářů:

  1. Šaty jsou super! Vzory mám ráda, vždycky zaujmou, tak snad ani nevadí, že ti přišly jiné. :)
    Stránku jsem neznala, díky za tip! <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou krásné! Moc se mi líbí ten vzor a sluší ti :))

    OdpovědětVymazat
  3. Super šaty. Na mě hodně strakatý, ale tobě fakt sednou. Ale co mě zaujalo nejvíc? Ty sandálky! Ty jsou úplně úplně úžasný! Hodně ti je závidím🙏.

    Verča ze Ztracena v Praze I KNIŽNÍ SÉRIE NEŽ JSEM TĚ POZNALA I RECENZE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na mě jsou upřímně taky dost strakatý a barevný, měla jsem objednaný mnohem jemnější a zemitější, ale tak co.
      Ty sandálky mám už asi pět let a jsou to obyčejný plastový za asi 5 liber ze Sports directu.. Nechápu, že přežily tak dlouho, ale miluju je:D

      Vymazat
  4. Šaty vypadají krásně, i vzor k tobě sedí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Vzorek taky není úplně podle mého vkusu, ale tobě sluší a šaty na mě působí hezky :)

    OdpovědětVymazat
  6. Šatky mají i tak hezký vzor, ale asi bych nesnesla ten umělý materiál :-)

    OdpovědětVymazat
  7. náhodou sú tie šaty veľmi pekné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Stránku znám, ale nikdy jsem z ní nic neobjednavala. Přijde mi to zbytečné, když si to sama můžu objednat z Ali :) šaty mají dobrý střih, ale vzor není ten pravý pro mě :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Vzorek je na můj vkus až moc strakatý, ale rozhodně ti moc sluší! 😊
    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné šatičky! :) Na stránku jdu mrknout :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...