čtvrtek 11. července 2019

||RECEPT|| KUŘECÍ KOUSKY S KEČUPOVOU OMÁČKOU

Krásný den přeji.
Delší dobu jsem se chtěla vrhnout na nějaký recept, a Terka z Tereza's journal mě k tomu tak nějak dokopala, když ji zajímal recept na tohle jídlo. Nu, ačkoliv vám možná nezní moc noblesně (a vlastně ono tak ani moc nevypadá), tak zrovna tohle je jedno z jídel pocházejících z mé kuchyně, které mi opravdu moc chutná a vždycky se na něj těším už když ho vařím :D



Co budete potřebovat?
(porce pro cca tři lidi - takže mně třeba většinou ještě zbyde na druhej den a nemusím si dělat oběd, hehe)
  • kuřecí maso (ideálně prsa, ty dávám tak 3-4)
  • kečup (já používám Heinz, ale jsou i chutnější a kvalitnější kečupy - třeba z kečupu, který prodává Lidl, je to ještě lepší)
  • sójová omáčka 
  • worchestrová omáčka
  • olej (slunečnicový nebo olivový) 
  • oblíbené koření na kuřecí maso (já používám, co mi zrovna přijde pod ruku, ale většinou něco na grilované kuře nebo gyros)
  • chilli (sušené, mleté) 

Postup: 
Kuřecí maso si ideálně aspoň hodinku před počátkem kuchtění nakrájíte na kostičky nebo nudličky, osolíte a opepříte, jemně obalíte v koření smíchaném s troškou oleje (stačí třeba 20-30 ml, jinak budete mít jídlo hodně mastné), zalijete cca třetinou hrnečku kečupu smíchaného s trošičkou (jen trošičkou!) vody. Poté přidáte sójovou a worchestrovou omáčku a chilli a pořádně zamícháte. Já dávám sójovky i worchestrovky docela dost, směs pak totiž při přípravě ještě ředím. Maso nechejte v této směsi odležet. 
Na pánvičce orestujete maso, dokud není hotové (cca 15 minut, záleží, jak tlusté máte kostky/nudličky), poté smícháte dávku kečupu s vodou, posolíte a popepříte ji a přilijete k masu. Pak stačí na dalších 5-10 minut jídlo přiklopit pokličkou a jen sem tam zamíchat.. Jakmile je maso s omáčkou hotové, tak můžete jemným poprášením moukou omáčku lehce zahustit, případně dochutit.
A tadá. 
Jinak, já k téhle směsce dělám úplně nejraději domácí pečené bramborové hranolky, které pak v omáčce namáčím - to je úplně nejlepší.
Dějte vědět, zda vám chutnalo!

10 komentářů:

  1. Pečený brambory mam moc moc ráda. Nevím, co na nich je, ale je to vynikající příloha.

    I hlavní jídlo😁.

    Verča ze Ztracena v Praze ║ LEVNÝ NUDE RTĚNKY Z DROGÉRIE? YES, PLEASE!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky, hlavně se dají upéct na toolik způsobů a pokaždé můžou chutnat jinak díky koření nebo dresinku :D

      Vymazat
  2. Mňam. Vidím to tak, že tohle o víkendu vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,
    to je super recept, určitě vyzkouším:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda! <3 Doufala jsem, že recept bude.!
    Moc děkuji! Momentálně jsem čerstvě po operaci a mám dietku, ale hned jak budu moct, tak to vyzkouším. :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...