čtvrtek 18. července 2019

||NÁKUP|| PRO-VLASY III.

Konečně se s vámi můžu podělit o svůj nákup na mém oblíbeném eshopu Pro-vlasy (klik), který nabízí profesiální vlasovou kosmetiku, navíc za vcelku slušné ceny. 
Asi měsíc jsem nákup oddalovala, protože jsme šetřili na bazén, pak se nám rozbily obě dvě sekačky a nějak na moje vlasy nezbyl dostatek peněz:D Každopádně dnes mi dorazil balíček, takže pěkně za tepla píšu článek. 

Co vše jsem nakoupila?
Jelikož mi došly šampony i kondicionery, musela jsem nějakou dobu používat vlasovku od Bione, která mi dřív seděla. S odbarvenými vlasy to však už je jiné, mám je (nečekaně) poměrně suché a jemné a potřebují proto kvalitní a hydratační péči se silikony. 
Proto jsem objednala na zkoušku šampon Wella Professionals Oil reflections na suché a zničené vlasy. Od této řady jsem měla kondicioner, který byl úžasný, ale šampon zkouším poprvé, tak jsem radši nebrala větší balení. 
K šamponu jsem vzala litrový kondicioner (taky ho spotřebujete víc, než šamponu?). Konkrétně řadu Wella Invigo Nutri Enrich, hluboce hydratační kondicioner. 

Samozřejmě nesměl chybět můj oblíbený Revlon Uniq one, bez toho nedám ani ránu:D Tentokrát jsem si ho pořídila i v měnším balení do kabelky, jako takové SOS.
Stejně tak jsem nezapomněla na milovaný olejíček Wella system professional Luxe oil, který božsky voní. 

Novinka je v mém nákupu maska Orofluido od Revlon. Slibuje hydrataci a regeneraci, dokonale voní a určitě se můžete těšit na její recenzi, jakmile ji pořádně ozkouším. 

Nakupovala jsem zároveň i pro mou mamku a kamarádku. Ráda bych vám ukázala Orofluido olej, na který určitě taky hodím nějakou recenzi (nahoře vlevo). Mamka si brala kondicioner od Goldwell, znáte tuto značku? 

Nakupujete na pro-vlasy? Co vás z mého nákupu zaujalo?

12 komentářů:

  1. Na stránce pro-vlasy jsem ještě nikdy nenakupovala, ale zaujal mě ten litrový kondicioner, musí být super! Také si budu vlasy barvit na blond, takže je budu mít také suché a určitě bych ho využila 😊💛

    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, mají tam litrovky i šampony, tento stál necelé pětikilo a stačí ho trochu, takže si myslím, že minimálně 5 měsíců mi vydrží:)

      Vymazat
  2. Já na vlasy ráda používám přírodní šampony a masky, ale na profesionální přípravky čtu samou chválu, to není pochyb. Nemám ráda ale silikony a látky, které vlasy zbytečně zatěžují :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, já na nebarvené taky jednu dobu používala přírodní kosmetiku a byla jsem spokojená, ale ty odbarvené už to nedávají :/ Ale vybírám kosmetiku, která má v sobě kvalitnější a vymývatelné silikony, takže vlas tolik nezatíží:)

      Vymazat
  3. Pomalu mi dochází maska a myslím, že bych jako další mohla vyzkoušet tuhle. Takže se těším na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem zkoušela jednou a prvotní nadšení je velké, uvidím, co udělá při pravidelném používání:)

      Vymazat
  4. Produkty od Welly jsou skvělé, slyším na ně vždy samou chválu :))

    OdpovědětVymazat
  5. Teším sa na recenziu masky na vlasy, pretože na tomto produkte vždy ulietam. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky...:D Masky na obličej a vlasy jsou moje závislost:D

      Vymazat
  6. O e-shopu slyším poprvé. :)
    Nejvíce mě zaujal Wella Professionals Oil reflections, protože právě zničené a suché vlasy mi dělají problém. :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. E-shop doporučuju, dají se tam i sbírat bodíky a za ty nakupovat:)

      Vymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...