středa 24. července 2019

||RECEPT|| PROTEINOVÁ BUBLANINA

Dozrávání bobulového ovoce je v plném proudu, rybízy se propadají pod váhou plodů (jen ty naše ne:D), angrešty měknou a člověk kolikrát neví, co s nimi. Mně před týdnem začal procházet jogurt (respektive zbýval mu den), a tak jsem hledala, do čeho ho šoupnout. Našla jsem fajn recept na bublaninu, recept jsem si celý upravila (hodnoty, ingredience), a vznikla z toho fajn buchta.. :D 

Buchtu jsem pekla dvakrát, jednou bez drobenky, podruhé s (a ta s drobenkou byla lepší), proto uvedu i svůj postup při patlání drobenky a fotky obou buchet a sami si vyberte, co bude lepší).
Co budete potřebovat na jednu bublaninu?
  • 400 g jogurtu (do druhé buchty jsem dala dokonce 500 g a těsto bylo husté i tak)
  • 300 g polohrubé mouky
  • 120 g moučkového cukru
  • 60 g (dvě pořádné odměrky) banánového proteinu (já použila poprvé Extrifit a podruhé My Identity, s My Identity mi přišla bublanina o kousek lepší)
  • 2 vejce
  • 110 g másla nebo hery
  • prášek do pečiva
  • hodně ovoce
Na drobenku? 
  • 50 g másla
  • 50 g oleje (ideálně slunečicového, aby neměla drobenka pachuť, máslo mi došlo, heh:D)
  • 140 g polohrubé mouky
  • 100 g cukru krystal (v původním receptu byla krupice, ale bohužel, tu nevedu)

Postup:
Postup na pečení téhle buchty je blbuvzdorný. Horkovzdušnou troubu předehřejete na 175°C (s ostatními troubami neporadím, protože se jinak nevyznám:D). Máslo rozpustíte v mikrovlnce, smícháte suché ingredience, přidáte ty tekuté,zamícháte nebo promixujete a vylijete na plech. Na plechu by neměla být moc vysoká vrstva, jinak se bublanina bude dlouho péct a nebude moc křupavá.  Poté na buchtu nasypete ovoce, popřípadě drobenku a pečete 20-30 minut. Zda je bublanina hotová testuji tak, že do ní píchnu špejlí a když ji vytáhnu čistou, tak je hotovo. 
Drobenku vyrobíte tak, že máslo necháte odstát na pokojovou teplotu, nasekáte na plátky a popřípadě ho dolijete olejem, poté smícháte se zbytkem ingrediencí a hnětete, dokud z toho nevznikne drobivá hmota. 
Pečete rádi? Dejte vědět, jestli recept vyzkoušíte a jak vám chutnalo! 

31 komentářů:

  1. Mňam, ta by teď k snídani bodla! Vypadá skvěle :))

    OdpovědětVymazat
  2. Je mňam, ta vypadá úžasně! Miluju bublaniny a celkově buchty s ovocem 🤩😍
    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda nepeču .. respektive pekla jsem jednou v životě a kupodivu neshořela kuchyň a bylo to dobré, ale vypadá dobře i tohle! Možná to zkusím nadhodit mamce nebo babičce, že by z těch přebytků bobulovitých plodů mohly něco takového splácat! :D I když u nás se dělají bublaniny hlavně s meruňkami nebo broskvemi :3

    https://taukecana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hah, to chápu:D Já začala péct až když jsem začala chodit s přítelem, to jsem dělala muffiny a další přeslazenosti k výročím atd, celkem mě to i začalo bavit:)

      Vymazat
  4. Ahojky,
    to vypadá moc dobře, mám bublaninu ráda. Protein doma asi určitě nemám, ale je to zajímavý nápad. Taky mám napsaný jeden recept na bublaninu a je z jogurtu. Jogurtové těsto na pečení je moc fajn:-)
    hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. ježiiiš, miluju koláče s drobenkou!! :D stropro ho zkusím, mám teď doma borůvky a sem pověřená něco upíct na víkend :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Super recept! Já jsem se nedávno snažila najít nějakou zdravější formu bublaniny, protože jsem nechtěla dělat typickou buchtu, ale zase mi bylo líto nevyužít třešně. :D
    Tahle s proteinem vypadá fakt dobře. :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  7. Jednou jsem dělala zdravý rybízový koláč a teda...nic hnusnějšího jsem dlouho nejedla. :-D Sice vypadal opravdu pěkně, že by se do něj člověk s chutí zakousl, ale byl fakt fuj. Od té doby dělám zase všechno normálně, žádný zdravý verze :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak tento není nejzdravější:D Je tam normálně máslo a obyč mouka. Akorát je tam protein, protože jich mám doma plno. A chutnal tedy všem:D Každopádně moje mamča taky občas zkouší mega moc zdravý kdovícosi recepty, který jsou děsně rawbioeko a ačkoliv je dobrá kuchařka, tak tyhle ty hrůzy většinou pak nikdo nejí :D

      Vymazat
  8. ďakujem za receptík, hneď ju skúsim lebo bublaniny milujem :)

    ČO JE VKUSNÉ A NEVKUSNÉ ?

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá moc dobře, akorát já bych ji dělala bez proteinu. :-D Každopádně máme teď hromady rybízu a angreštu a bublaninu už jsme dlouho neměli,takže děkuji za připomenutí. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No, my se těch proteinů doma musíme nějak zbavovat :D

      Vymazat
  10. Ta vypadá luxusně! Taky jsem teď vydávala recept na bublaninu :) Ale bez drobenky a to miluju buchty s drobenkou! :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. Ta vypadá úžasně! :) Hned jsem na ni dostala chuť ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá výborně, já mám bublaninu moc ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, jak dlouho jsem neměla bublaninu! Vypadá báječně, hned bych si ji dala! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Potrebujem si upiecť túto bublaninu! Vyzerá skvele, určite je skvelá, vďaka za recept :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jéééé bublanino je jídlo mého dětství. A když je ještě k tomu proteinová a vypadá taaak dobře, tak si říkám, že bych ji teda taky mohla zkusit <3

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...