středa 26. prosince 2018

||VÁNOCE|| Co mi nadělili Ježíškové?

Vánoce jsou již za námi, a tak přicházím se článkem, na který jsem se celkem dost těšila, a to jest - co jsem dostala k Vánocům.
Abych věci uvedla na pravou míru, nejde mi až tak o dárky, jde mi hlavně o to, abych strávila svátky s lidmi, které mám ráda, každopádně hezký dárek mi samozřejmě udělá radost, to je snad jasné. 
A teď už směle přejdeme k dárkům. 
První dárky, které jsem dostala, byly od mamky, jejího přítele, dědy a bráchy na Štědný den, tedy 24. prosince (jsou pohromadě na obrázku).
Jako první zmíním knihy, všechny od mamky. Knihy od Jojo Moyes vřele doporučuji, pokud neznáte. Napsala například Než jsem tě poznala a píše fakt krásně. Kuchařka byla takový milodar, jelikož se za půl roku chci stěhovat. 
Olejíček je opět od mamky a moc ho doporučuji, neboť je fakt super (určitě na něj udělám recenzi) a naprosto nádherně voní. Voňkavka je taková moje stálice už několik let a je od dědy.
Od mamčinýho přítele na mě čekaly náplně do Instaxu, za což jsem fakt ráda, protože už jsem jich měla málo.
Logické hádanky i pexeso mi pořídila mamka ze srandy (zeměpis není totiž moje silná stránka:D). Ty hádanky jsou fakt těžké, takže chytrolínům doporučuji. A tahle ta pexesa jsou naprosto super, hrajete a zároveň se učíte (opakujete si). 
Ponožky jsem si kupovala sama, jedny jsou dárek ode mě pro mě (:D) a druhé od bráchy. A jsou naprosto boží! (Kdyžtak najdete na Dedoles.cz)
Gumičky jsem dostala od mamky, jsou z Primarku, tento typ mám nejraději.
A náramky nejsou na hlavní fotce, ale ty jsou taky od mamky, jsou z pravých kamenů a udělaly mi fakt velkou radost:) 

Další ,,Štědrý den" následoval 25. u přítelových rodičů. 
Obě knihy mi udělaly velkou radost. Od Roberta Bryndzy jsem již četla Dívku v ledě a Noční lov a musím říct, že jeho knihy jsou opravdu skvělé (a je to původem Slovák, mimochodem), takže všem, co mají rádi detektivky, doporučuji. Od přítelova táty jsem dostala Někdo cizí v domě, od tohoto autora jsem ještě nic nečetla, takže jse nevěděla, co čekat. Hned jsem nedočkavě pár stran přečetla a knížka vypadá dost dobře, takže jsem zvědavá. 
Můj milý mi nadělil přesně ty oleje, po kterých jsem toužila (bodejť by ne, když dostal seznam:D), takže jsem měla velkou radost.
K olejíkům jsem dostala, taktéž od Renovality, masážní baňky (větší na například celulitidu, menší na obličej na prokrvení a lepší absorbování krémů, olejů atd.). Už jsem zkoušela tu na obličej a jsem z ní nadšená. 

A poslední ,,Štědrý den" mě čekal u táty, kde jsem dostala asi největší překvápka, neboť jsem žádné dárky ani moc nečekala:D
Z tohohle jsem byla asi nejvíc paf, dostala jsem totiž od tátovy manželky poukaz na wellness do hotelu Maximus, kam s přítelem už dlouho chceme. Takže se neskutečně těším! 

A v této krabici se ukrývalo překvapení v podobě mého milovaného Black opia. Dostala jsem menší balení, které se bude skvěle hodit do kabelky, takže mi vůně udělala velikou radost.

Letos mi dárky udělaly opravdu velkou radost, protože i když jsem nedostala kvanta věcí, tak jsem dostala věci praktické, které využiji, a také věci, které jsem si opravdu přála.
Co jste dosatali vy? Jaký dárek vám udělal největší radost? 

20 komentářů:

  1. Knížky od Jojo Moyes jsou super. Tyto jsem ještě ale nečetla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou. Těším se, až budu mít čas si je přečíst:)

      Vymazat
  2. Moc krásné dárečky, náplně do Instaxu mi připomněly, abych si konečně pořídila nové na Ebay. :D Jinak masážní baňky mě teda moc překvapily, protože jsem myslela, že se jedná o menstruační kalíšek. Nenapsala by jsi o nich recenzi? Byla bych na ně moc zvědavá. :) Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamarádka taky hned myslela, že je to menstruační kalíšek:D Recenzi na ně plánuji, ale až tak za měsíc, abych měla prostor je pořádně vyzkoušet:)

      Vymazat
  3. Dostala jsi krásné dárky. Hlavně se mi líbí zabalení parfému, protože takhle jsi aspoň hned nevěděla, o co se jedná :) A věřím, že kuchařka se po přestěhování bude hodit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky, přemýšlela jsem, co to bude a parfém mě teda vůbec nenapadl:)
      Určitě bude:D

      Vymazat
  4. Knížky od Jojo Moyes bych si moc ráda přečetla!:) Jé ty hádanky by se nám s přítelem líbily :D No vidím, že jsi dostala mnoho krásných dárečků!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty hádanky jsou fakt zákeřný, takže určitě doporučuju:D

      Vymazat
  5. Není pochyb, že jsi byla opravdu hodná :)
    Ty ponožky jsou hrozně cute :)
    A závidím knížky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ponožky jsem si úplně zamilovala, už přemýšlím, jaký si v dedolesu ještě pořídím:D)

      Vymazat
  6. Nádherné dárky jsi dostala :) Maličko ti závidím zásobu knížek, já dostala jen jednu a pomalu ji budu mít už dočtenou..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  7. Ty ponozky jsou parádní! 😂Jinak nad instax uvazuju taky.

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné dárečky :) Hlavně ty olejíčky a i pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vanessko, moc krásné dárečky jsi dostala. Tu voňavku Black Opium chci už hodně dlouho vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  10. tie ponozky su supeeeeer *.* sice som ziadne ponozky nedostala, ale celkom vela som ich tento rok darovala. a ludia vyzerali, ze sa im tesia. tak som bola rada.

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...