neděle 30. prosince 2018

||RECENZE|| JE GESTIL WONDER TAKOVÝ ZÁZRAK?

Před časem jsem uveřejnila článek s nákupem z pro-vlasy, ve kterém byla mimo jiné i tato maska. Tu jsem na vlastní kůži vlasy vyzkoušela, a nyní přináším report o tom, zda stojí za pořízení či nikoliv. 


Nejdříve si řekněme, co o tomto produktu hlásá přímo výrobce:
Revitalizační krém pro poškozené, chemicky ošetřené vlasy učiní z vašich vlasů hotový zázrak. Vlasy poškozené mechanickým či chemickým vlivem jako barvením, odbarvováním, narovnáváním a trvalou jsou radikálně ozdraveny. Přípravek zregeneruje i velmi zničené a narušené vlasové vlákno. Po aplikaci masky na vlasy Gestil Wonder jsou vlasy hedvábně jemné a snadno rozčesatelné. Užijte si perfektně zregenerované vlasy plné síly a lesku.


Podle něj by měl vlasy intenzivně zjemňovat, vyhlazovat, ozdravovat vlasové vlákno, hloubkově hydratovat, usnadnit rozčesání a měl by být bez parfemace. Působit by se měla nechat běžně 2-5 minut a jako ozdravná maska až hodinu.
Složení je následující: Aqua, Cetearyl Alcohol, Hydrogenated tallowtrimonium chloride, Triethanolamine, Cetrimonium chloride, Lauryl miristil Alcohol,Hydrogenated tallow glycerides ,Ceteareth-3, Sodium lauryl sulfate, Bambusoieda extract, Ricinus communis oil(castor oil),  glycerin, parraffinum liquid, Propylene glycol, Parfum, Linalool.

 Cena je za 500 ml 199 Kč.

Nu, abych byla upřímná, bez parfemace mi tedy produkt rozhodně nepřijde, když jsem ho otevřela, praštila mě do nosu taková zvláštní vůně, nijak hnusná, ale ani příjemná. Avšak po nanesení do vlasů se vůně mění v celkem podivný puch, přičemž ve vlasech zůstává i po vymytí.
Dalším mínusem je pro mě to, že tato maska známá tím, že obsahuje výtažek z býčích žláz, tento výtažek již neobsahuje a nahradil ho bambus.
Konzistence je taková krémová, nanáší se celkem dobře (já nanáším po umytí šamponem na prosušené vlasy ručníkem, aby se maska do vlasů lépe dostala).

Co se účinku na vlasy týče, tady se trochu pozastavím.
Intenzivní zjemnění vlasů - s tímto bych i celkem souhlasila, vlasy jsou po masce jemné, lehoulince se rozčesávají a celkem drží. Avšak (!) mi přijde, že jsou po masce těžké a možná "přeživené" a to ať už jsem ji nechala působit tři nebo patnáct minut.
Vyhlazení - ano, vlasy vyhlazuje vcelku dobře, ale jak jsem řekla, jsou pak lehce ztěžklé. Možná to je tím, že mám od přírody vlasy jemné.
Ozdravení vlasového vlákna - nevšimla jsem si, že by maska nějak zvlášť ozdravovala vlasové vlákno, tomu se ale nemůže nikdo divit, jelikož vlasové vlákno je "mrtvá" tkáň a nedá se uzdravit. Stav vlasu se dá pouze zamaskovat, a to dokáží pokud vím jen silikony. Silikony však maska neobsahuje.
Hloubková hydratace - po použití masky vlasy skutečně nejsou tak suché, jako byly předtím.
Usnadnění rozčesávání - po masce se vlasy rozčesávají lehce jako po másle.
Mimo jiné mi přijde, že vlasy jsou po použití lesklejší a opravdu vypadají zdravěji.
Gestil Wonder dle mého není až takový zázrak, je to taková lepší maska, ale nic, co by mě vyloženě nadchlo.

Celkově bych masku ohodnotila 8/10

7 komentářů:

  1. Tuto masku jsem také měla. Byla fajn, ale nic co bych musela mít nutně znovu :) Jinak moc hezká recenze se kterou můžu souhlasit :)

    LITTLE THINGS FOR EM

    OdpovědětVymazat
  2. Tak takovou masku jsem nikdy neměla a teda jsi mě pořádně vyděsila s tím výtažkem! Ještě že už tedy neobsahuje.
    Jinak samu o sobě to ani nepotřebuji, nicméně účinek má očividně super.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já s ní byla hodně spokojená, ani vůně mi nevadila, jedinné co bych vytkla, že opravdu nevyživý, ale jinak super! :) Budu kupovat znova.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že co se výživy týče, tak je to takový průměr no..

      Vymazat
  4. Já tu masku mám doma a za mě teda super! Ale dělám to tak že si rozčešu vlasy trochu je navlhčím vodou dám si oříšek masky na neumite vlasy nechám cca 1hodinu pak si vlasy umiju běžným způsobem a super!

    OdpovědětVymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...