středa 5. prosince 2018

||WISHLIST|| MŮJ VÁNOČNÍ WISHLIST ♥

První adventní neděle je za námi a ta druhá se blíží kosmickou rychlostí. A tak jsem si řekla, že bych se mohla podělit o svůj vánoční wishlist. Pro načerpání inspirace, třeba někomu ještě na poslední chvíli pomohu vymylet pro někoho dárek. Třeba si někdo uvědomí, že přesně to by chtěl. A třeba taky ne :D Každopádně pro mě je to relax, sednout si zabalená do deky, upíjet čaj a sesumírovat dohromady ty věcičky, co "nutně" potřebuju. 
YSL Black opium 
Tohle je parfém, který už používám víc, jak tři roky. Když jsem si k němu tehdá přičichla, tak to byla okamžitá láska. Fakt. Neznám lepší vůni, a proto jsem mu od začátku věrná a nepoužívám jiný. Flakon 90 ml mi vydrží cca rok a půl, takže teď na Vánoce už nutně potřebuji nový. 
Naštěstí na mě doopravdy pod stromečkem bude čekat, za což jsem velmi ráda. 

Bezdrátová sluchátka Xiaomi
Mívala jsem iPhone, ale co jsem s přítelem, tak mi vysvětlil (a měl v tom na mě velký vliv), že ony opravdu jsou i lepší telefony, než iPhone, který vám schválně po roce a půl zasekají, abyste si koupili nový (nic proti jablíčkářům, spoustě lidem vyhovuje). A tak jsem teď hrdou majitelkou Xiaomi telefonu, konkrétně mi mix 2s, kterému nemám co vytknout. Jen jedinou věc - nemá jack, místo toho má konektor do céčka, do kterého jdou sluchátka píchnout, jenže to je starost navíc. 
A tak jsem vznesla párkrát přání, jak moc po nich toužím, po nějakých bezdrátových. No, bohužel tyhle asi pod stromečkem. nenajdu, neboť u nás ještě nejsou k mání. 
Třeba jindy :D

Knihy
Strašně moc se těším, až budu mít maturitu (snad úspěšně) za sebou a budu moct konečně vytáhnout a číst všechny ty knihy, které mám na seznamu. A tak, jelikož moje mamka na Vánoce knihy kupuje velmi ráda, byly mým přáním zejména novinky od Jojo Moyes, protože miluju její romantický (někdy smutný) oddychovky. 
Dalším mým velkým přáním je box knih Hra o trůny, který jsem ale nikde nenašla skladem, takže mám asi smůlu. 

Svetr 
Svetry miluju pro to, jak bohatě stačí k džínům a udělají hezký look, a taky pro to (a to je hlavní), jak jsou teploučké a dá se do nich zachumlat. Miluju i rolákové svetry, do těch se zachumlává ještě líp. No, a přesně proto bych zase nějaký krásný ráda našla pod stromečkem, nejlíp baby blue, šedý a nebo krémový, ale nechám se překvapit. 

Renovality oleje
Do této značky jsem se zamilovala a strašně ráda bych chtěla vyzkoušet další jejich oleje, konkrétně hlavně okurkový a moringový. A Vánoce jsou super příležitost pro jejich darování, no ne?

Filmy do Instaxu 
Instax je takový můj malý parťák, co si se mnou a s přítelem zažil v létě mnoho. Oslavy, výlety, večerní párty ve dvou (heh) a spousty grilovaček. A filmy do něj mi pomalu dochází, takže jsem s ním celkem dlouho nefotila, protože mám strach, že když žádné filmy teď nedostanu (nebo si je nekoupím, ale to nějdřív v lednu - student life:D), tak mi nevyjdou na Vánoce a Silvestra. Takže si teď syslím pár zbylých filmů a doufám, že je pod stromečkem rozbalím. Ale nikomu jsem o ně neříkala, takže asi vím, jak to dopadne.

No, a tím můj výčet toho, co si k Vánocům přeji, asi končí. 
Co si přejete k Vánocům vy? 

6 komentářů:

  1. Parádní wishlist :) Knihy, nějaký pěkný svetřík a svůj oblíbený parfém mám taky na seznamu :) A když už jsme u toho, i o pořízení toho Instaxu uvažuji . Jako parták na výlety může být super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Instax určitě doporučuju, vůbec té koupě nelituju, ani peněz za filmy. Mám díky němu spoustu vzpomínek:)

      Vymazat
  2. YSL Opium mám ráda i já :) Jinak já si přeji hlavně knihy a jinak se nechám překvapit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se zbytkem nechávám překvapit, překvápka jsou stejně nejlepší:)

      Vymazat
  3. Já si přeju 4Ocean náramek, fair tričko a nějaké knížky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten náramek jsem si musela vygooglit, vůbec ho neznám, ale je to naprosto super myšlenka! Taky o něm popřemýšlím.

      Vymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...