pondělí 17. prosince 2018

||POVÍDÁNÍ|| Předvánoční povídání

Krásné pondělí (vím, je drzost něco takového psát). Třetí advent je úspěšně za námi a Štědrý den se blíží nebezpečně rychle. Tohle je ta chvíle, kdy půlka lidí hekticky dokupuje dárky a půlka lidí už je má i úhledně zabalené a jen vyčkává. 
Bohužel, já jsem tento rok mezi první polovinou lidí, jelikož mi stále chybí pár dárků (a pro pár lidí ani nevím, co pořídit), zabalené nemám vůbec nic a připadám si naprosto tragicky. Snažím se ale i tak nestresovat. Ve škole mám spoustu dohánění, ročníkovou práci, absolvenstkou práci a do toho vlastně ani nestíhám zabalit těch pár dárků, které mám:D

Jestli mi něco pomáhá udržet si vánoční náladu, jsou to svíčky. Ty totiž jinak skoro vůbec nepálím, používám hlavně difuzér. Každopádně letos mě to hrozně chytlo, takže každý večer zapaluji svíčku a snažím se aspoň chvíli relaxovat a vypnout, i když občas je to těžké. 
S přítelem jsme už párkrát prošli vánoční město (které je tedy podle mě rok od roku nazdobenější, až to místy působí kýčovitě). Ale co si budeme, on ten kýč trochu k Vánocům patří. Jestli chcete načerpat vánoční náladu, tak procházka v noci po městě po trzích je taková studnice všech těchhle emocí. Jen člověk musí ignorovat davy lidí (ale jestli máte čas, v týdnu je tam lidí míň), 
Takovej svařák vždycky zvedne náladu. Zvlášť když je ještě s rumem:D
Strašně bych chtěla na kolo, ale všichni okolo mě jsou z toho podělaní, takže asi nic:D

Stromeček na Zelňáku je letos nádhernej. Je přezdobenej, plnej kýče, ale strašně se mi líbí (možná to bude tou růžovou). Rozhodně mě postávání u něj a popíjení svařáku odreagovalo. 

Spousta lidí si letos stěžovala na stromeček na Svoboďáku, ale mně přijde taky krásný. Má to přesvícené kouzlo. 
Jestli něco můžu doporučit Brňákům, tak u koně dělají naprosto fantastický belgický hranolky. Sice děsně smrdí, když jdete okolo, ale za 80 Kč máte obří kornout, ze kterýho jsme se v pohodě najedli dva. A navíc s omáčkou kari a chilli jsou prosně mňam!

Perníčky jsem pekla s mamkou už po prvním adventu, tyhle se fakt povedly. Teď už mi zbývá je jen dozdobit, s čímž se mamka neustále připomíná. Zdobíte rádi? 

Jestli je pro mě něco naprostá odreagovačka, pak je to teplej čaj, pyžamo a leháro s knížkou nebo u filmu. A nebo projíždění blogů. Naprosto miluju čaje od Marks&Spencer, tenhle je černý kořeněný a je boží. Ještě k tomu s mlékem. 

V sobotu jsem si vyzvedla Doller a musím říct, že je nádhernej! Navíc jsem v šupleti v neděli našla úplnou náhodou strašnou spoustu samolepek, které jsem si pořídila před pár lety, ale nevyužila jsem je, tak teď už vím, co s nimi.

V neděli jsem si udělala až do odpoledne pyžamový den (boží pyžamo z Lidlu), celá v růžovým a připadala jsem si jak princezna, aspoň na chvíli:D
Konečně jsem po delší době vyáhla Instax, protože poslední tři měsíce jsem moc neměla co fotit. Nechala jsem se vyfotit ve svým lazy outfitu:D
Jinak Instax moc doporučuju jako dáreček, protože fakt udělá radost.

Vlastně ani nevím, proč se tak honím za vánoční náladou, možná proto, že jsem to nikdy až tak neřešila a letos jsem si uvědomila, že je to asi poslední rok, kdy nemusím nic moc řešit. (Vypusťme z hlavy na chvíli blížící se maturitu a asi milion prezentací a úkolů). Protože když se dostanu na vysokou, tak další Vánoce už budu řešit úplně jiný věci, než kam jít na svařák:D
Co vy a vánoční nálada? 

2 komentáře:

  1. Perníčky máš krásné. Já bohužel letos na zel'náku nebyla a ani nepojedu :/

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) To je škoda, stromeček je tam krásný (a mají fajn svařák:D).

      Vymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...