pondělí 10. prosince 2018

||SPOTŘEBOVÁNO|| ŘÍJEN A LISTOPAD

V pytli na posteli jsem si poctivě odkládala obaly od spotřebovaných produktů za poslední dva měsíce, a tak konečně přicházím s jejich recenzí. Tyhle spotřebováno recenze budu dělat jednou za dva měsíce, aby produktů bylo víc.
A teď už se na ně pojďme podívat.
Pleťová kosmetika
L'Oréal Paris Pure Clay Detox mask
Tuhle masku jsem měla poprvé a vydržela mi rok a půl (minimálně), nestihla jsem ji dopotřebovat, protože mi asi před měsícem vyschla. Nanáší se na čistou pleť až tříkrát týdně, hodí se pro normální až mastnou pleť s akné, černými tečkami, měla by rozjasňovat. 
Já masku používala cca 1-2x týdně v malé vrstvě. Na již vzniklé pupínky a nedokonalosti moc účinek neměla, ale na ty teprve vznikající jistý vliv měla, občas se podařilo pupínek "utnout v zárodku". Okolo nosu mě docela štípala, černé tečky redukovala, ale nijak výrazně. Její vůně byla trochu nepříjemná okolo očí, ale nic strašného. 
Mastnotu však z pleti hezky vytáhla a lehce ji rozjasnila. Působit jsem ji nechávala 10-15 minut. Lehce vysušuje, je po ní poté lepší použít nějakou hydratující péči. 
Myslím, že není příliš vhodná pro citlivou pleť.
Lépe mi poslouží od L'oréalu modrá Anti-blemish maska nebo černá maska Freeman.
Cena je cca 259 Kč.
6/10

Treaclemoon soft watermark rain peeling 
Tento peeling není až tak peeling na obličej, jako spíš na tělo, ale to nevadí. Na můj vkus je peeling na tělo moc jemný, a tak jsem ho používala velmi opatrně jako peeling na obličej před aplikací masky  nebo gelového peelingu cca jednou týdně. 
Obrušuje jemně a hezky, a co je velké plus - nádherně voní, připomínal mi něco nespecifikovatelného z dětství. Nyní používám od této značky melounový peeling a musím říct, že Treaclemoon má dokonale vyvoněné všechny produkty.
Cena u nás je cca 100 Kč, já jej kupovala v Německu za asi 2,69. 
8/10

Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra Care
Skvělá řasenka na citlivé oči a pro uživatelky kontaktních čoček. Já si ji pořizovala v době, kdy jsem měla zánět očních víček a po vyléčení jsem musela používat něco nedráždivého. Nesmrdí, neštípe v očích, barví hezky do černa, neslepuje řasy a dělá hezký a přirozený look. 
Avšak znám i lepší řasenky, mně osobně nevyhovovalo, že dělá řasy až moc přirozeně, neprodlužovala je, to je ale můj subjektivní pocit. 
Na Notinu jsem ji pořídila za 259 Kč.
9/10

Růžová voda Purity vision 
Krásně voňavá růžová voda. Používala jsem ji na dočišťování pleti, v létě na osvěžení, hezky ji rozjasňuje. Neobsahuje alkohol, a proto nevysušuje. Dá se použít i jako podklad pod olej. 
Pro srovnání s jinými vodami voní a funguje lépe, než levandulová voda od Purity vision a Natury sibericy. 
10/10

Tělová kosmetika 
Balea Mystic night 
Tento deodorant jsem si zamilovala - naprosto dokonale voní! Bohužel od léta jsem ho v DM neviděla, takže kdyby náhodou někdo věděl, jestli se dá ještě někde sehnat, budu moc ráda!
Co se ochrany proti pocení týče, je to takový průměr, zato ta vůně je prostě boží a dost to kompenzuje :D 
9/10

Rexona Maximum Protection Confidence
Tento antiperspirant by měl chránit proti pocení a zanechávat podpaží hebké. 
Opravdu musím říct, že funguje dobře. Měla jsem před ním ještě modrý a fialový a jsem s těmito antiperspiranty moc spokojená, zvlášť přes léto. Funguje jak má a navíc hezky voní. 
10/10

Treaclemoon Ice bon bon surprise sprchový gel
Jak jsem již psala, Treaclemoon má dokonale voňavé přípravky a tento není výjimkou. Navíc mají roztomilé obaly. Tento sprchový gel voněl po ledových bonbonech (takové ty bílé s medvědem:D), hezky pěnil a nevysušoval. 
10/10

Vlasová kosmetika
Garnier Fructis Banana Hair Food 
Tahle maska naprosto božsky voní! Slibuje hydrataci, výživu, regeneraci vlasů po celé délce a navíc je bez silikonů, parabenů a barviv. 98% složek je přírodních. Hodí se pro suché vlasy.
Musím říct, že jsem si Banana hair food zamilovala, jednak kvůli té vůni, která se ve vlasech drží i druhý den, ale i díky tomu, že opravdu dělá vlasy hezčí. Rozhodně mi přijde, že jsou po ní moje vlasy lesklejší, hydratovanější, mnohem lépe se češou, jsou poddajné a příjemné na dotek. Třepící se a ulamující se konečky jsou méně vidět. 
Dá se použít i do suchých vlasů nebo jako kondicioner, já ji nechávám působit 10-15 minut místo kondicioneru a ačkoliv mám celkem jemné vlasy, tak je nijak nezatěžuje. 
Za cenu cca 170 Kč (390 ml) jsem s ní opravdu velmi spokojená a už mám další balení v koupelně. 
10/10

Bione maska Keratin + arganový olej 
Tato maska obsahuje hydrolyzovaný keratin z ovčí vlny, který je údajně velmi podobný keratinu v lidském vlasu, a proto by měl tento výrobek zajistit hloubkovou regeneraci, dále vysoký lesk, hladkost, hydrataci a zvýšení objemu vlasů.
Maska mým vlasům dodala po použití lesk, příjemnou vůni typickou pro Bione přípravky, hezky zregenerovala konečky, dodala hydrataci suchým délkám a vlasy se mi lépe rozčesávaly. 
Nechávala jsem ji působit 10-15 minut. 
260 ml vyjde na 87 Kč. Za tu cenu je to velmi dobrá koupě.
10/10

Bione Bezoplachový kondicioner s olejem z obilných klíčků a panthenolem
Tento přípravek opět obsahuje hydrolyzát z ovčí vlny, slibuje doplnění vlasové struktury ztracené v důsledku barvení, působení slunce, .. Zpevňuje, posilňuje a napravuje roztřepené konečky.
Tento bezoplachový kondicioner jsem používala po mytí do vlhkých vlasů nebo do suchých přes den. Usnadňoval rozčesávání, hezky voněl a dodával lesk, možná i trošku regeneroval konečky, avšak zase takový zázrak to není. Od Bione mám i lepší bezoplachový sprej. 
8/10

Naštěstí jsem za tyto dva měsíce nevyzkoušela nic, co by mi nevyhovovalo, a proto jsem vám mohla ukázat jen přípravky, které s klidným svědomím doporučím (snad až na masku Pure clay, ta vyhovuje jak komu).
Vyzkoušeli jste některý z těchto produktů? Vyhovoval 

14 komentářů:

  1. Ani jeden z produktů nemám odzkoušený, ale onu masku na vlasy si dost lidí chválilo, tak nad ní uvažuju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli máš suché vlasy a ráda banánovou vůni, tak fakt doporučuji:)

      Vymazat
  2. Banana Hair Food maska je skvělá a naprosto s tebou souhlasím :) Antiperspirant od Rexony taky používám, ale snažím se teď přejít na něco bez hliníku, jenže je to hrozně těžké, když už je jednou člověk zvyklý na něco, co funguje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já deodorantů bez hliníku zkoušela několik, od Alverde, pak takovou tu sůl od Bioo a pak ještě jeden a bohužel jsem se vrátila stejně k těmto produktům, protože fungují mnohem lépe:) Tak doufám, že budeš mít na tohle větší štěstí.

      Vymazat
  3. Růžová voda mě láká od té doby, co ji několik holek propagovalo na youtube :D Zatím jsem nevyzkoušela, ale mám to v plánu :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt super, zvlášť teda v létě na osvěžení:) A krásně voní:D

      Vymazat
  4. Ja som zatial nemala ani jeden produkt ale riasenku Bourjois si chcem už dlho kúpiť ale tu s tym ružovým uzáverom tá ma hrozne láka aj kefka vyzerá super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Bourjois řasenky slýchám celkem chválu, tak až si ji pořídíš, tak dej vědět, jestli je dobrá.

      Vymazat
  5. Já používám levandulovou vodu a po růžové se už dlouho dívám:O Možná ji taky zkusím, ve čem je lepší?:O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že růžová voda mi lépe hydratuje pleť, byla mi i kosmetičkou doporučená jako tonikum, používala jsem ji i v létě do pěšinky, když mě od sluníčka bolela, a pomáhala. Jinak se po ní celkem hezky hojily menší stroupky. A krásně voní. Levandulová voda mi moc nevoní, a to je jinak levandule rostlina, která mi voní nejkrásněji. Levandulová voda trošku desinfikuje, ale jinak jsem nezaznamenala žádný výrazný účinek, ještě teda také v létě osvěží, ale přijde mi trochu těžší.

      Vymazat
  6. Bione je super. Šampony a kondicionery miluju. Ty bezoplachový péče mi od nich nesedí. Ale miluju tu brusinkovou a medovou řadu. :-)

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, s šampony a kondicionéry souhlasím, vyzkoušela jsem strašnou spoustu řad a se všemi jsem byla spokojená:)

      Vymazat
  7. V spotřebě kosmetiky rozhodně vedeš. Já používám prakticky pouze pleťovou vodu na čištění, krém na suchou pleť, občas si dám pleťovou masku nebo se nalíčím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, přitom mně to nepřijde až tak hrozné, třeba ten sprcháč jsem měla tak tři, čtyři měsíce a masky na vlasy dva měsíce:D

      Vymazat

Děkuji Ti za komentář ♥

||RECENZE|| BOURJOIS HEALTHY MIX

Makeup je takový základní stavební kámen při líčení. Musí vám sedět, hezky krýt, nesmí oxidovat a zalézat do pórů . A takový ideální makeup...